maandag 1 juni 2009

Muziek: Arctic Monkeys - The View From The Afternoon

Lang leve het verzonden items opslaan. Er zijn blijkbaar telefoons waar je dit niet op voorhand kunt instellen, maar dat je bij ieder bericht de functie "verzenden en opslaan" moet kiezen. En dat is niet de eerste optie. Knap waardeloos.

Ik word wakker van een trillende telefoon op het tafeltje naast m'n bed. "1 bericht ontvangen". Hmm, eens zien. "Hoi", einde bericht. Ik neem aan dat het een antwoord is op iets dat ik haar gisternacht heb gestuurd in een nevel van alcoholdamp, harde muziek en verveling, en zo'n reactie kan alleen maar betekenen dat het bericht van mijn kant niet veel goeds was. Dus ik stuur een verontschuldigend bericht terug.

Later, iets wakkerder, kom ik op het idee om de map verzonden items te bekijken. "Hey,". Geen lange onzinverhalen of gezwam in de leegte. Daar was ik niet aan toe gekomen, Alleen "Hey" komma. En ik weet niet of ik daar nu blij om moet zijn of niet.

"And she won't be surprised, no she won't be shocked
When she's pressed the star after she's pressed unlock
And there's verse and chapter sat in her inbox
And all that it says is that you've drank a lot"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten